Wanneer wordt een bestelling geleverd?

Allereerst, bedank voor uw bestelling!

Wij zullen binnen 1 á 2 werkdagen contact met u opnemen voor het plannen van de bezorgafspraak. We streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Heeft u de sleutels nog niet of heeft u geen haast? Wij kunnen de bestelling maximaal 4 weken in de wacht zetten (na volledige betaling).

De datum die ingevuld wordt bij het plaatsen van een bestelling is een gewenste datum, dit is geen definitieve leverdatum, die wordt altijd in overleg bepaald.

Wordt de bestelling ook naar boven gebracht?

U heeft de bestelling geplaatst en heeft ingevuld dat de bestelling naar boven gebracht moet worden.

We hebben hiervoor wel een aantal richtlijnen om de bezorging naar boven haalbaar te maken.  Voorkom onverwachte situaties en [bekijk onze leveringsrichtlijnen]!

Wordt het apparaat ook geïnstalleerd?

Naast de bezorging nemen wij ook de installatie van uw wasmachine of ander witgoedapparaat voor onze rekening. Onder installatie verstaan wij slangen en kabeltjes aansluiten, dus niet het inbouwen van inbouw vaatwassers, kastjes en deurtjes los schroeven, voor dergelijke werkzaamheden moet u iemand anders zoeken of het zelf doen. Daarnaast controleren we gelijk of het apparaat naar behoren functioneert.

Aansluiten op een perilex stekker of trekschakelaar dient door een daarvoor bevoegde elektricien te gebeuren. Dit doen onze chauffeurs niet!

Kan ik het apparaat ook eerst bekijken?

Dit is mogelijk in onze winkel. De Witgoedhandelaar is gevestigd aan de Veilingweg 5, 3034KB Rotterdam. Wij zijn geopend op woensdag & vrijdag van 12:00 tot 20:00 uur, op zaterdag van 10:00 tot 18:00 en op zondag van 12:00 tot 17:00 uur . Kom gerust bij ons langs om alle witgoedapparaten te bekijken en te bestellen.

Kan ik mijn order annuleren?

Wilt u toch annuleren door omstandigheden? Dat kan. Stuur even een mail naar info@dewitgoedhandelaar.nl en vermeld het ordernummer dan nemen we contact met u op.

LET OP: annuleert u een order bij levering met als reden “dat het er anders uitziet dan verwacht op de foto’s” dan brengen wij wel de bezorgkosten in rekening. In onze showroom zijn onze apparaten fysiek te bekijken.

In3 – In 3 keer betalen met 0% rente

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-.

Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over in3? Bezoek dan: www.payin3.nl.

Hoe werkt het?

Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!

1. Kies & check:
Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.

2. 1e betaling & verzending:
Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.

3. 2e & 3e betaling:
Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.

Hoe kan ik online bestellen?

Alle beschikbare witgoedapparaten staan in onze online winkel. De apparaten zijn onderverdeeld in verschillende categorieën. Wilt u een vaatwasser kopen? Klik op de categorie vaatwasser en u ziet alle beschikbare vaatwassers. Door op een vaatwasser te klikken, krijgt u uitgebreidere informatie inclusief de prijs. Wilt u een vaatwasser bestellen? Klik dan op Toevoegen aan winkelwagen. Doorloop de volgende stappen en bestel eenvoudig uw gewenste vaatwasser.

Ik heb een bestelling bij De Witgedhandelaar gedaan, maar het apparaat werkt niet meer goed.

Alle witgoedapparaten die wij aanbieden, worden voor verkoop uitgebreid gecontroleerd en zo nodig voorzien van nieuwe onderdelen. Maar het kan voorkomen dat een apparaat toch niet naar behoren functioneert.

U kunt een melding maken van het probleem per mail aan info@dewitgoedhandelaar.nl. Vermeld hierbij het ordernummer (nummer vermeld in de bevestiging met een #) en een duidelijk omschrijving van het probleem. We nemen zo spoedig mogelijk contact op.

  • Een apparaat werkt niet bij de levering: het apparaat wordt meteen vervangen of gerepareerd .
  • Een apparaat werkt niet binnen 6 maanden na inkoop: het apparaat kan worden omgeruild of worden gerepareerd. (uitgezonderd *BUDGET* artikelen, deze artikelen hebben 30 dagen garantie)
  • Een apparaat werkt niet na mijn garantieperiode: wij repareren uw apparaat tegen kostprijs.

Hoe kan het dat jullie zo goedkoop zijn?

De apparaten die wij verkopen, zijn tweedehands. Na een grondige controle en het vervangen van onderdelen (indien nodig) voldoet een apparaat aan alle kwaliteitseisen. Pas dan komt een apparaat in de verkoop te staan. Goede kwaliteit, tegen een lage prijs, daar staan wij voor.

Hoe kan ik met jullie in contact komen?

U kunt op verschillende manieren met ons in contact komen. Stuur ons een mail via: info@dewitgoedhandelaar.nl, wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Daarnaast zijn wij telefonisch bereikbaar op de volgende nummer 0638200735. U krijgt altijd een ervaren medewerker aan de lijn die u alle informatie over een witgoedapparaat kan geven.