Wanneer wordt een bestelling geleverd?
Allereerst, bedank voor uw bestelling!  Wij zullen binnen 1 á 2 werkdagen contact met u opnemen voor het plannen van de bezorgafspraak. We streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Heeft u de sleutels nog niet of heeft u geen haast? Wij kunnen de bestelling maximaal 4 weken in de wacht zetten (na volledige betaling)

 

Ik vind het lastig om een apparaat te installeren. Kunt u dit voor mij doen?
Naast de bezorging nemen wij ook de installatie van uw wasmachine of ander witgoedapparaat voor onze rekening nemen. Onder installatie verstaan wij slangen en kabeltjes aansluiten, dus niet het inbouwen van inbouw vaatwassers, kastjes en deurtjes los schroeven, voor dergelijke werkzaamheden moet u iemand anders zoeken of het zelf doen. Daarnaast controleren we gelijk of het apparaat naar behoren functioneert.

 

Ik wil graag de machines in het echt bekijken. Kan dit?
De Witgoedhandelaar is gevestigd aan de Veilingweg 5, 3034KB Rotterdam. Wij zijn geopend op woensdag & vrijdag van 12:00 tot 20:00 uur en zaterdag van 10:00 tot 18:00. Kom gerust bij ons langs om alle witgoedapparaten te bekijken en te bestellen.

 

Hoe kan ik online bestellen?
Alle beschikbare witgoedapparaten staan in onze online winkel. De apparaten zijn onderverdeeld in verschillende categorieën. Wilt u een vaatwasser kopen? Klik op de categorie vaatwasser en u ziet alle beschikbare vaatwassers. Door op een vaatwasser te klikken, krijgt u uitgebreidere informatie inclusief de prijs. Wilt u een vaatwasser bestellen? Klik dan op Toevoegen aan winkelwagen. Doorloop de volgende stappen en bestel eenvoudig uw gewenste vaatwasser.

 

Ik heb een witgoedapparaat van De Witgoedhandelaar, maar deze doet het niet goed. Wat nu?
Alle witgoedapparaten die wij aanbieden, worden voor verkoop uitgebreid gecontroleerd en zo nodig voorzien van nieuwe onderdelen. Maar het kan voorkomen dat een apparaat toch niet naar behoren functioneert.

U dient via het contactformulier een melding te maken onder de volgende optie: “Ik heb een klacht/ reparatie aanvraag”

Wij willen u te allen tijde helpen en hebben de volgende voorwaarden:

  • Een apparaat werkt niet bij de levering: het apparaat wordt meteen vervangen of gerepareerd .
  • Een apparaat werkt niet binnen 3 maanden na inkoop: het apparaat kan worden omgeruild of worden gerepareerd. (uitgezonderd *BUDGET* artikelen, deze artikelen hebben 30 dagen garantie)
  • Een apparaat werkt niet na mijn garantieperiode: wij repareren uw apparaat tegen kostprijs.

 

Hoe kan het dat jullie zo goedkoop zijn?
De apparaten die wij verkopen, zijn tweedehands. Na een grondige controle en het vervangen van onderdelen (indien nodig) voldoet een apparaat aan alle kwaliteitseisen. Pas dan komt een apparaat in de verkoop te staan. Goede kwaliteit, tegen een lage prijs, daar staan wij voor.

Hoe kan ik met jullie in contact komen?
U kunt op verschillende manieren met ons in contact komen. Vul op de website ons contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Daarnaast zijn wij telefonisch bereikbaar op de volgende nummers 0638200735. U krijgt altijd een ervaren medewerker aan de lijn die u alle informatie over een witgoedapparaat kan geven.