Bestellen

Op deze website kunt u online bestellen. U betaalt veilig via iDeal of een overboeking. Ook is het mogelijk om contant of per PIN te betalen bij de aflevering van uw apparaat.

Het is ook mogelijk om op ons bezoekadres in Rotterdam de apparaten te bekijken. Dit kan alleen op afspraak. Hiervoor kunt u telefonisch of per e-mail contact opnemen.

Bestelt u liever niet online, kunt u ook bellen. We nemen uw bestelling dan telefonisch met u door. Of u kunt alle informatie voor de bestelling per e-mail aan ons doorgeven. Het risico hiervan is wel dat het gewenste apparaat intussen online door iemand anders gekocht wordt. Betaling via iDeal is bij een bestelling per telefoon of e-mail niet mogelijk. U kunt contant of per PIN betalen bij de aflevering.

U ontvangt van iedere bestelling een bevestiging per e-mail. Als u van gedachten verandert, kunt u het beste even telefonisch contact met ons opnemen. Dan kijken we hoe we u kunnen helpen of annuleren uw bestelling.

Levering

U kunt uw apparaat kosteloos afhalen in Rotterdam. Als u bij uw bestelling aangeeft deze zelf te willen ophalen, bellen we u om een afspraak te maken.

We kunnen uw apparaat in heel Nederland bezorgen. De kosten hiervoor zijn afhankelijk van de nodige reisafstand. Aflevering in Rotterdam bijvoorbeeld is gratis. Bij uw bestelling kunt u in de notitie aangeven welk dagdeel uw voorkeur heeft. Na uw bestelling nemen we telefonisch contact met u op om een afspraak te maken.

Bezorging op de begane grond of op hogere etages met lift is geen probleem. Op hogere etages als er geen lift is, moet er iemand helpen dragen. Doet u dat zelf, of iemand namens u, gaat alles goed. Bent u hier niet toe in staat of wilt u dat niet, bezorgen we uw apparaat met twee personen. Hiervoor brengen we € 20,- extra bezorgkosten in rekening.

Als u wilt kunnen we uw oude apparaat ook meenemen. In de meeste gevallen is dat gratis. Alleen bij koelkasten brengen we dan 10 euro verwijderingskosten in rekening.

Retourneren

We doen onze uiterste best om de juiste apparaten te bezorgen en u naar wens te helpen. Zouden we toch nog een verkeerde apparaat bezorgen, nemen we het verkeerde apparaat natuurlijk probleemloos weer mee terug. Het correcte apparaat bezorgen we dan alsnog in overleg.

We geven twee maanden omruilgarantie. Mocht het geleverde apparaat binnen twee maanden na levering niet meer naar wens functioneren, kunt u contact met ons opnemen. Wij leveren u dan in overleg een vergelijkbaar apparaat. In dit geval is het wel noodzakelijk dat de oorspronkelijke stekker nog aan het apparaat zit.

Contact

Voor alle mogelijke vragen kunt u contact met ons opnemen. Hebben we een product momenteel niet op de website staan? Het kan zijn dat we binnenkort nieuwe voorraad krijgen. Bel ons even, we vertellen u graag meer. Ook als uw budgetbeheerder eerst een prijsindicatie wil weten staan we die graag te woord.